Reputatia organizationala

„Iti ia 20 de ani sa construiesti o reputatie si 5 minute sa o distrugi. Daca te gandesti la asta, vei reactiona diferit.” Warren Buffet

Warren Buffet ridica semne de intrebare prin aceasta afirmatie. Trebuie sa stii faptul ca, fiecare companie, indiferent cat de mare sau mica este, depinde de reputatia ei pentru supravietuire si succes. Clientii, furnizorii, angajatii, investitorii, jurnalistii si autoritatile pot avea un impact puternic asupra reputatiei companiei tale. Cu totii au o opinie despre companiile cu care intra in contact - fie ea buna sau rea, corecta sau gresita. Aceste perceptii determina decizia lor de a lucra cu o companie sau alta, de a-i vinde produsele si de a o sustine. Prin postarea de comentarii pozitive, feedback-uri despre compania sau produsul tau, poti atrage clienti noi si poti construi cu acestia o relatie de lunga durata. Dar, fii foarte atent! Funcționeaza in ambele sensuri! Clientii multumiti te pot ajuta, dar clientii nemultumiti iti poate afecta foarte serios afacerea. In concluzie, iti trebuie o strategie foarte buna de comunicare.





Semnatura

ARTICOLE RECENTE

Nume Articol
  JAN 31, 2017

Importanta PR-ului

Nume Articol
  JUL 04, 2017

Epoca digitala a PR-ului

Nume Articol
  JUL 04, 2017

Rolul PR-ului